Cevaplanacak ilk sorular, istediğiniz telefon bağlantısının türü sabit hat, VoIP veya sanal ve sistemin tesislerinde veya bulutta barındırılmasını isteyip istemediğinizdir. Şirket içi sistemlerde, BT personelinizin özel şube değişim (PBX) ekipmanını kurması ve sürdürmesi gerekir. Tersine, bulut tabanlı tüm çözümler çok az BT kaynağı gerektirir çünkü tüm PBX ekipmanı telefon sistemi sağlayıcısı tarafından barındırılmakta ve muhafaza edilmektedir. Bulut tarafından barındırılan seçenekle, BT ekipleri dikkatlerini altyapıdan ziyade sistemin özelliklerini yönetmeye odaklıyor.
Günümüzün sistemleri cep telefonları ve tabletlerle uyumlu ve Outlook ve Salesforce gibi popüler iş çözümleri ile entegre.
Fiyatlandırma, kullanıcı sayısına dayanır ve genellikle uzun vadeli sözleşmeler gerektirmez. Çoğu sistem daha yeni IP masa telefonlarıyla uyumludur; Ancak, halihazırda sahip oldukları analog masa telefonlarını kullanmayı tercih eden işletmeler, bunları çevrimiçi telefon sistemine bağlamak için kolayca bulunabilecek bir adaptör aparat satın alabilirler.
Telefon santrali markaları arasında en iyi telefon santrali hangisi? diye soruyorsanız seçimlerinizi daraltmanıza yardımcı olmak için lütfen yazımızın devamını okuyun.
Her tür iş telefonu sisteminin nasıl farklılaştığını ve farklı maliyet yapılarının nasıl yıkılacağını vurgulamanın yanı sıra, bu kılavuz çeşitli ihtiyaçlar için en uygun olduğunu düşündüğümüz hizmetler hakkında önerilerimizi de sunmaktadır.
Bu günlerde az sayıda büyük şirket geleneksel sabit hatlara yapışıyor. Aslında, Statist’e göre VoIP pazarının önümüzdeki dört yıl içinde yaklaşık yüzde 10 büyüyeceği tahmin ediliyor.
Birleşik İletişim UCassS ile birleştirilmiş VoIP Santral servisleri uygun maliyetlidir ve çevrim içi faks, konferans ve anlık mesajlaşma gibi diğer yararlı iş hizmetlerini sağlar. Bu arada, geleneksel telefon sistemlerinin bakımı maliyetlidir ve şirketinizin ihtiyaç duyabileceği ek iş hizmetlerini içermez.
Satın almadan önce mutlaka araştırın!
1-) Şirket içi, bulut veya karma barındırma seçenekleri var mı?
2-) Halihazırda sahip olunan telefonlara analog adaptörlerin eklenmesi yerine satın almayla maliyet azalıyor mu?
3-) Telefon ve diğer internet ihtiyaçları için bant genişliği gereksinimleri alacağınız santralde mevcut mu?
Genel olarak, çok hatlı iş telefonu sistemleri çeşitli fiyat noktalarına ve yapılara sahiptir. PBX sisteminin ve telefon sistemini çalıştırmak için kullanılan ekipmanın nasıl barındırıldığı maliyetleriniz nasıl yapılandırılacağının belirleyici faktörleridir. Kurum içi sistem maliyetleri çoğunlukla bir defalık ön ödemedir, bulutta barındırılan telefon sistemi maliyetleri aylık ücretler etrafında döner.
Her sistem türü için fiyatlar, sağlayıcıya, küçük işletmenizin kaç kullanıcısına ve kaç tane özelliğe erişmek istediğinize bağlı olarak değişir. Bulut tabanlı VoIP telefon sistemleri genellikle ayda kullanıcı başına 5 ile 50 dolar arasındadır. Barındırılan PBX ekipmanı bulutta depolandığından, genellikle büyük kurulum veya kurulum maliyetleri yoktur.
Şirket içi sistemler, kullanıcı başına birkaç yüz ila birkaç bin dolar arasında bir maliyete sahiptir. Ayrıca, ilişkili tüm ekipmanlar işletmenizde olduğundan büyük yükleme ve kurulum ücretleri vardır. En azından birkaç bin dolar ödeyebilirsiniz.
Tesis içi telefon sistemleri ile bazı küçük aylık ücretler de vardır. Bir çevir sesine bağlanmak için, şirket içi VoIP sistemi kullanıcıları SIP trunking veya PRI devreleri için ödeme yapmak zorundadır.
Bugünün iş telefonu sistemleri değerli özellikler ve araçlar ile doldurulur. Her VoIP sağlayıcısının sunduğu teklif sayısı değişir. Bazıları birkaç düzine sunar; diğerleri yüzden fazla sunuyor.
Günümüzde profesyonel telefon santrali markaları cihazlarında bulunan özellikler şunlardır :
Sesli Mesaj: Her kullanıcının kendi bireysel sesli mesajlarına erişimi vardır. Çoğu sistem kullanıcıların sesli mesajlarını herhangi bir yerden kontrol etmelerini sağlar.
Sesli Mesajdan E-Postaya: Bu özellik sayesinde, kullanıcılara sesli ek olarak mesajlarını içeren bir e-posta gönderilir.
Arayan Kimliği: Sizi arayan kişinin numarasını anında öğrenin.
Hızlı Arama: Bu, en sık aradığınız kişilerin telefon numaralarını hızlıca aramanızı sağlar. Tüm numarayı çevirmek yerine, hızlı arama, çevirmek için sadece birkaç düğmeyi itmenizi sağlar.
Kişisel Dizinler: Kişisel dizinler, kişilerinizi kolayca yönetmenizi sağlayan bir yoldur. İhtiyacınız olduğunda, irtibat telefon numaralarına erişmenizi sağlar.
Rahatsız Edilmeme Modu (DND): Büyük bir projede veya önemli bir görevde çalışırken, telefonunuzu bu modda keserek kesintiye uğramamanızı sağlayabilirsiniz. Bununla, aramanız çalmaz ve tüm arayanlar doğrudan sesli mesaja gönderilir.
Otomatik Görevli: Otomatik görevliler tamamen otomatik olarak çağrıları cevaplar. Otomatik görevli çağrıya cevap verir, arayanlarınızı tebrik eder ve arayanı ulaşmaya çalıştığı kişiye veya departmana yönlendirir.
Konferans Görüşmesi: Çoğu telefon sistemi, her kullanıcının kendi konferans görüşmesini bir avuç dolusu bir düzineden birkaç düzine kadar katılımcıyla bir araya getirmesini sağlayan bir konferans köprüsü içerir. Seçtiğiniz sistemin ihtiyaç duyduğunuz sayıda arayanı destekleyen bir konferans köprüsü yoksa, ayrı bir konferans çağrısı servisine ihtiyacınız olabilir.
Santral Bekletme müziği: Arayanların beklemede beklerken duydukları müziği seçin.
Anlık Mesajlaşma: Birçok sistem çalışanlara birbirleriyle anlık mesajlaşma fırsatı verir. Bu, çalışanların masalarından ayrılmadan birbirleriyle iletişim kurmaları için kolay bir yol sağlar.
Sayfalama: Herkesin duyacağı bir mesaj göndermek için telefonunuzu kullanın. Bu geleneksel bir interkom sistemine benzer.
Durum Gösterme: Bu, çalışanların yaşıtlarının zaten bir görüşme yaptığını veya sohbet için uygun olup olmadığını gösterir.
Web Konferansı: Bazı telefon sağlayıcılarının sunmaya başladığı yeni bir araç, kullanıcıların çevrimiçi toplantılara ev sahipliği yapmalarını sağlayan web konferansıdır. Bu, bilgisayarınızdan yüz yüze görüşme yapabilmenizi sağlar. Ayrıca ekranınızı paylaşmanıza da olanak tanır, böylece toplantıdakiler atıfta bulunduğunuz belgeleri görebilirler.
Çağrı Raporları: Bu, kuruluşlara şirketin telefon kullanımında analitik sağlar. Telefon kullanımı hakkında istatistik sağlar ve genellikle kullanıcı, bölüm vb.
Çevrimiçi Yönetim: Tüm VoIP sistemleri çevrimiçi bir portal üzerinden yönetilebilir. Portaldan yöneticiler, kullanıcı ekleyebilir, telefon numaralarını ayarlayabilir, arama raporlarını gözden geçirebilir, halka grupları oluşturabilir ve aylık ifadeleri görebilir. Kullanıcılar ayrıca sesli mesajlarını kontrol etmek, bir şirket rehberine bakmak ve çağrı yönlendirme yollarını ayarlamak için portala erişebilir.
Çağrı Yönlendirme: Ofis telefonunuzu başka bir numaraya yönlendirin.
Çağrı Kaydı Yapabilme: Çoğu sistem, kullanıcılara gerektiğinde çağrılarını kaydetme olanağı sağlar.
Çağrı Kuyrukları: Bu araç genellikle çağrı merkezi ayarlarında kullanılır. Arayanların devreye alınmasını sağlar, böylece operatörler kullanıma hazır olduğunda çağrıları cevaplanabilir.
Dahili Numara Çevirme: Çalışanlar, tüm telefon numaralarını aramak yerine iş arkadaşlarını uzantılarına göre aramak için bunu kullanabilir.
Çalma Grupları: İşletmeler, aynı müşteri grubundan gelen çağrıları yanıtlayan çalışanlar için çalma grupları oluşturabilir. Örneğin, müşteri hizmetleri ekibinin kendi çalma grubu olabilir. Bir müşteri, bir müşteri hizmetleri temsilcisiyle görüşme yaptığında ve bunu sorduğunda, tüm gruba bildirilir.
Dizin Desteği: Bu, arayanların aradıkları çalışanlara ulaşmak için bir şirket dizinine erişmelerini sağlar.
Çağrı Aktarma: Çalışanlar çağrıları akranlarına hızlı bir şekilde aktarabilir.
İnternet Faksı Kabul Etme: Telefon sisteminizle faks makinesi entegrasyonuna izin verir. Ancak, geleneksel bir faks makinesini bağlamak yerine, bu özellik bilgisayardan faks göndermenizi sağlar.
Hoparlör: Birçok IP telefonu, telefonun ahizesini kullanmadan kullanıcıların konuşmalarını sağlayan bir hoparlör sunar.
Operatör Kulaklık Giriş Ve Çıkışları: Santral operatörünüzün elleri serbest bir şekilde çalışmasına olanak sağlar ve operatör performansını arttırır.
Mesajlaşma: Bazı sistemler SMS mesajlaşmasını içerir. Bu, kullanıcıların iş telefon numaralarından metin mesajları göndermesine olanak tanır.
En iyi 10 Santral Marka & Modelleri için seçimlerimiz şöyle;
SIRA | MARKA & MODEL |
1 | Siemens Hipath 3350 |
2 | Multitek Star2S |
3 | Karel MS48S |
4 | Multitek IPX-10 |
5 | Panasonic KX-NS500 |
6 | Ericsson-LG EMG80 |
7 | Fortel P832 |
8 | Karel MS38C |
9 | Telesis PX24 |
10 | Karel MS26S |
Sizler için listelediğimiz en iyi 10 voip telefon listemizden eğer ofisiniz için bir marka ve model beğenerek santral sisteminize entegre ettiyseniz, sonraki adımda size Santral Anons (Kısa ve etkili anonslardan oluşan mesajlar) Santral Seslendirme (Daha gelişmiş bir santral cihazı için tercih edilir) veya daha büyük çaptaki işletmeler için örneğin: Banka, Hastane, Otel vb gibi sizler için profesyonel IVR Seslendirme çözümlerimizle en yüksek ses kalitesine odaklı çözümlerimizle destek sunmaktayız.
Detaylı bilgi için bize günün dilediğiniz herhangi bir saati email veya telefon ile ulaşarak seslendirme ve Santral Fon Müzikleri hakkında merak ettiğiniz tüm sorularınıza cevap bulabilirsiniz.